#nobullshitdigital

Naše práce stojí na šesti principech, ze kterých nikdy neslevujeme.
Jedno mají společné: žádný bullshit

1

1

Business partneři

Business partneři

Nejsme jen překupníci mediálního prostoru, chceme reálně posouvat business klientů. Klienty provázíme celým digitálním ekosystémem od mediální strategie přes segmentaci zákazníků až po nákup médií a kreativu bannerů. Energie, kterou do vztahu s klienty investujeme, se nám vrací v jejich vysoké spokojenosti.

Víc o spolupráci s klienty

2

2

Data. Data. Data.

Data. Data. Data.

Nestřílíme naslepo. K cílení využíváme data, která kampaně posouvají o dvě třídy výš. Jejich kvalitu systematicky testujeme a známe tak jejich skutečnou hodnotu. Do kampaní pak nasazujeme jen ty nejkvalitnější data sety z prověřených zdrojů. Datově obohacených je 80 % našich mediálních investic.

Víc o datovém cílení

3

3

Hledáme inovace

Hledáme inovace

Pořád hledáme nové postupy. S partnery z celé Evropy zkoušíme nejnovější nástroje a technologie ještě před jejich uvedením na trh. Díky tomu jsou naši klienti vždycky o krok před konkurencí. Neženeme se ale slepě za každým šípem. Filtrujeme. Zvažujeme, co, kdy a jak má smysl v praxi použít. Klientům pak přinášíme jen inovace, o kterých víme, že dávají smysl.

Inovace v praxi

4

4

Jedeme na výkon

Jedeme na výkon

Zajímají nás fakta, čísla, výsledky. Ve výkonnostních kampaních stejně jako v těch brandových. KPIs nastavujeme společně s klientem na míru jeho businessovým cílům. Výsledky pak ověřujeme několika analytickými nástroji. Když nám nestačí, vyvineme si vlastní. Díky agilnímu řízení v celém průběhu kampaně dokážeme zvýšit její efektivitu o desítky procent.

Výsledky našich kampaní

5

5

Kvalita kampaní ♡

Kvalita kampaní ♡

Garantujeme nejvyšší standard kampaní. Před zobrazením reklamy vyhodnocujeme sentiment, kontext a emoce, které okolní obsah webu vyvolává. Blokujeme anonymní domény se skrytou identitou a konspirační či dezinformační weby. Stopujeme adfraud. Taky si sestavujeme vlastní index kvality jednotlivých placementů a do programatiku vybíráme jen ty nejkvalitnější plochy od prověřených publisherů.

Proč je brand safety důležité

6

6

Jednáme na rovinu

Jednáme na rovinu

Co řekneme, to platí. Transparentnost a otevřenost je základ férového vztahu. Naši klienti dostávají přístup ke svým reklamním účtům v inzertních systémech a mají tak v reálném čase přehled o svých mediálních investicích. Neschováváme se za nejednoznačné výsledky. Kampaně vyhodnocujeme do hloubky a reportujeme podrobná data o viditelnosti, době zobrazení, mouseoverech nebo dosledovaných spotech. Zkrátka mluvíme na rovinu.

Víc o transparentním reportingu